Monday, October 26, 2009

Hair

This evening I went for a long overdue hair cut and highlight. Daddy stayed home with the babies and did a super job getting them dinner and to bed. I got home just in time to give Mateo a kiss goodnight before lights out. I was peeking in while Daddy finished reading Mateo the last book when Jose said, "Mateo, there is a special guest here to say goodnight." I walked in and Mateo smiled so big, and as I leaned over his bed he said so sweetly, "Mama, you beautiful!" I melted right there into a big Mommy puddle of love.





Esta noche fue a mandarme cortar el cabello y hacerme unas iluminaciones que debi haber hecho hace bastante tiempo. El papa se quedo con los bebes e hizo un muy buen trabajo dandoles la comida y acostandolos a dormir. Yo llegue a casa justo a tiempo para darle el besito de las buenas noches a Mateo antes de apagar la luz. Yo estaba tratando de mirar hacia adentro del cuarto cuando el papa le dijo: "Mateo, tenemos una invitada especial que te quiere dar las buenas noches" Yo entre y Mateo me dio una gran sonrisa y mientras me inclinaba para darle el beso el dijo de la manera mas dulce, "Mama, eres hermosa!" Yo me derreti ahi mismo.


As I sat in the hallway waiting for Mateo to fall asleep (our new tactic to keep him in bed without actually being in the room with him), I thought about how blessed I am to have two such sweet and special children. I thanked God for the privilege of being their Mommy, of the special gift that each of them is to us. When God made me a Mommy by giving me Mateo and Francesca, He opened up my heart to love in the most profound way ... I can't even explain it with words, but I am a different person now than I was before my babies.





Mientras me sentaba en el corredor a esperar que Mateo se durmiera (nuestra nueva tactica para que se quede en su cama sin que nosotros estemos en el mismo cuarto con el) pense en lo bendecida que soy al tener los mas dulces y especiales hijos. Le di gracias a Dios por el privilegio de ser la mama de ellos, y por el regalo tan especial que es cada uno de ellos para nosotros. Cuando Dios me hizo mama al darme a Mateo y a Francesca, El abrio mi corazon para amar de la manera mas profunda... No lo puedo explicar con palabras, pero se que soy una persona diferente ahora a la que fui antes de mis bebes.